Μαρμαρίδης Έπιπλα: The Revive Project
H πρόσκληση έγινε πρόκληση και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα καταφέραμε να δώσουμε «νέα πνοή» σε ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά brand στο χώρο του επίπλου.
Η «Μαρμαρίδης Έπιπλα» αν και βρίσκεται στην ελληνική αγορά από το 1955, δε κατάφερε τα προηγούμενα χρόνια να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, κι αυτό γιατί δε στηρίχτηκε σε μια ολοκληρωμένη marketing στρατηγική. Η προβολή της εταιρείας περιοριζόταν σε κινήσεις brand awareness με τηλεοπτικά σποτ και outdoor διαφήμιση, δίχως όμως τα επιθυμητά αποτελέσματα. Την ίδια ώρα, άλλες εταιρείες του κλάδου ξεκίνησαν να χτίζουν νέες στρατηγικές μεθόδους, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στη ψηφιακή τους εικόνα και το e-commerce.
Όμως, η σημερινή εικόνα της εταιρείας απέχει πολύ από αυτή των προηγούμενων χρόνων στο σύνολό της. Αυτή άλλαξε μέσα από στοχευμένες 360ο digital marketing υπηρεσίες, που εφαρμόστηκαν, προκειμένου να επιτευχθούν και οι εμπορικοί στόχοι της επιχείρησης.
360ο Digital Marketing
Στη Vitamin Media, αναλύσαμε την αγορά και τον ανταγωνισμό, κατανοήσαμε τις ανάγκες και τους στόχους του brand και αναπτύξαμε μια νέα στρατηγική που βασίζεται στα 6 ιεραρχικά στάδια του Marketing: Awareness → Knowledge → Liking → Preference → Conviction → Purchase. Έτσι, προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε τις αξίες του brand και να ορίσουμε εκ νέου τη θέση του στην αγορά και τη δυναμική που προβάλει.
Σε πρώτη φάση, πραγματοποιήσαμε έρευνα αγοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με γνωστή εταιρεία ερευνών. Ρωτήσαμε ένα μεγάλο δείγμα κοινού με διαφορετικά γεωγραφικά, κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια «Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα του πελάτη μας και ποιες είναι οι προσδοκίες τους από αυτόν;». Τα δεδομένα που προέκυψαν, αποτέλεσαν το όχημά μας για τον επαναπροσδιορισμό του εταιρικού προφίλ, αλλά και για την επίτευξη ενός digital marketing plan, το οποίο κληθήκαμε να εφαρμόσουμε με διάρκεια ενός χρόνου.
Αναλάβαμε τη διαχείριση των social media και βελτιώσαμε ολοκληρωτικά την ψηφιακή εικόνα του brand, διατηρώντας την χρωματική του παλέτα, ώστε ο καταναλωτής να μην απομακρυνθεί τελείως από τη δύναμη της συνήθειας που δημιουργεί η εικόνα ενός λογότυπου.
Δημιουργήσαμε ένα social media calendar με ενδιαφέρον περιεχόμενο για όλα τα μέλη της ψηφιακής κοινότητας. Δημιουργήσαμε μία σειρά μηνυμάτων με ανθρωποκεντρική κατεύθυνση, στη λογική της επιλογής επίπλων, όχι μόνο βάσει κόστους προϊόντος αλλά κι ως βασική επιλογή για την καθημερινότητα. Η απλότητα στην παρουσίαση – ως προς τις γραμμές και την τυπογραφία – συμπληρώνουν την απόδοση του κεντρικού μηνύματος με τρόπο έξυπνο, που έχει κάτι να πει, τόσο στο συναίσθημα, όσο και στη λήψη απόφασης. Εντάξαμε στο calendar διαγωνισμούς και διαδραστικό περιεχόμενο, διατηρώντας αμείωτη την ανάγκη για επικοινωνία.
Βελτιώσαμε το community management και την επικοινωνία με τα μέλη της διαδικτυακής κοινότητας, απαντώντας καθημερινά σε μηνύματα και σχόλια. Δημιουργήσαμε ένα νέο Instagram grid που μεταφέρει με τον τρόπο του τον χρήστη σε ένα φυσικό κατάστημα, αναδεικνύοντας την τεράστια γκάμα επιλογών που το brand προσφέρει.
Παράλληλα, αναδείξαμε με επιμέρους καμπάνιες USPs και παροχές του brand που το διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.
Αλλάξαμε την social media paid στρατηγική μας, εφαρμόσαμε Remarketing και Google Ads Campaigns, προσεγγίζοντας νέους καταναλωτές σε κάθε γωνιά της χώρας και ξεκινήσαμε τo programmatic buying, μέσω DV360 σε in-read articles.
Ταυτόχρονα, βελτιώσαμε το UX στο e-shop αλλά και το SEO, δημιουργώντας αυξανόμενη αγοραστική δύναμη σε όλες τις e-commerce ενέργειες.
Aυξήσαμε την ηλεκτρονική αλληλογραφία με συχνά newsletters, επικοινωνώντας νέα προϊόντα και προσφορές.
Οι παραπάνω κινήσεις απέδωσαν το καλύτερο δυνατό ROI, την περίοδο που τα καταστήματα λιανικής πώλησης παρέμειναν κλειστά λόγω της πανδημίας.
Η πλήρης ανανεωμένη εικόνα του brand επικοινωνήθηκε εξαρχής με TVC και αγορά χρόνου στις πιο δημοφιλείς εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης. Επίσης, με printed υλικό και στα 13 καταστήματα Μαρμαρίδης. Ενώ οι ΕΚΕ δράσεις του brand πλαισίωσαν με επιτυχία την ανανεωμένη του εικόνα, σε μια εποχή που οι επιχειρήσεις καλούνται να είναι πιο ανθρωποκεντρικές και κοντά στις καθημερινές ανάγκες του κάθε καταναλωτή.
Τι καταφέραμε;
Η συγκεκριμένη καμπάνια, integrated και multichannel, κατάφερε να πετύχει όλους τους long term στόχους που είχαν οριστεί.
- Ανανέωση την οπτικής ταυτότητας
- Αύξηση κοινοτήτων στα social media +150%
- Αύξηση των online συναλλαγών +248%
- Αύξηση του online τζίρου +305%
- Αύξηση νέων users +31%
- Αύξηση conversion rate +143%
- Συνολική αύξηση του τζίρου στα 13 καταστήματα +40%
Κάθε συνεργασία είναι για εμάς μια ιδιαίτερη πρόκληση, αλλά η συγκεκριμένη καμπάνια αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του πως μπορεί ένα brand να επαναπροσδιοριστεί, δίνοντας στο κοινό την αίσθηση της πραγματικής του μετεξέλιξης. Προσεκτικά χαραγμένα βήματα, ανανέωση της εικόνας και ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων, βοήθησαν στην εκπλήρωση αυτών.