ΤΙ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
Το αρχικό brief θέλει τα ΤGI FridaysΤΜ, να ζητούν να επικοινωνήσουμε το menu με τα 4 signature cocktails που ετοίμασαν για την περίοδο των Aπόκρεων μέσα από μια digital campaign. Μια αξέχαστη εμπειρία για κάθε μία και κάθε έναν που αγαπάει τα ΤGI FridaysΤΜ με διασκεδαστικό αλλα και info τρόπο. Στόχος με αυτή την καμπάνια είναι να προσελκύσει νέο κοινό που συνδέεται και αγαπάει τα 80’s, χωρίς μέχρι τώρα να έχει γίνει fan των TGI Fridays™️. Να αυξήσουμε δηλαδή τον αριθμό των πελατών στα φυσικά καταστήματα την συγκεκριμένη περίοδο σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, αλλά και να επιδιώξουμε brand awareness.
ΤO CONCEPT
Κάναμε focus στο digital content αλλά και στα Sponsored Ads της «80’s Throwback Cocktails» καμπάνιας, δημιουργώντας έναν Instagram Διαγωνισμό με το feature “Add Yours” που επέτρεπε στους χρήστες να απαντάνε στα stories άλλων χρηστών κοινοποιώντας φωτογραφίες με θέμα τα 80s. Η καμπάνια πλαισιώθηκε από θεματικά event που έλαβαν χώρα σε καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με την συμμετοχή της διάσημης ομάδας των Cult Battles, που διοργανώνουν τα μεγαλύτερα πάρτι στην Ευρώπη με θεματολογία τα 80’s & 90’s.
Η πιο epic ενέργεια της καμπάνιας είναι σίγουρα το πιο retro game που πρωταγωνίστησε στα καταστήματα, o κύβος του Rubik, δίνοντας στους θαμώνες την ευκαιρία να παίξουν και οι νικητές κέρδιζαν δωρεάν cocktails από το menu 80’s Throwback Cocktails.
Η καμπάνια ολοκληρώθηκε με native advertising και δημοσιεύτηκε σε on line media δίνοντας ακόμη δημοσιότητα στα θεματικά events προκαλώντας το ενδιαφέρον χιλιάδων αναγνωστών για την αγαπημένη δεκαετία όλων μας.