covid
Search
top

Still Life φωτογράφηση – Le Petit Déjeuner

ΤΙ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ

Με αφορμή το λανσάρισμα τριών νέων κωδικών στην αγορά, η εταιρεία δημητριακών Le Petit Déjeuner ενσωμάτωσε μια νέα καμπάνια στη γενικότερη στρατηγική digital marketing. Έτσι, προέκυψε και η ανάγκη για μια still life φωτογράφηση, καθώς και για μια φωτογράφηση με concept. Το ζητούμενο ήταν να φύγουμε από τετριμμένες φωτογραφήσεις και να κινηθούμε σε νέα δεδομένα με ένα φρέσκο και ανανεωμένο αποτέλεσμα, ώστε μέσα από την ευκαιρία των νέων κωδικών να έχουμε ένα γενικότερο refresh.

ΤO CONCEPT

Σκοπός μας ήταν να αποδώσουμε με τη φωτογράφηση την καθημερινή ζωή και το συνδυασμό των δημητριακών που μας συντροφεύουν σε μικρές μας στιγμές. Η ουσία ήταν ένα δυνατό αποτέλεσμα, ώστε η φωτογράφηση να αποτυπώνει με καθάρια ματιά τη δυναμική του brand σε ένα οικείο και χαρούμενο περιβάλλον για κάθε καταναλωτή. Μια still life φωτογράφηση αλλά και μια conceptual φωτογράφηση ήταν για εμάς μονόδρομος, καθώς πρόκειται για συνθέσεις που εμπεριέχουν προϊόντα που θέλουμε να προβληθούν με αρτιότητα και σύμφωνα με την εκάστοτε χρωματική παλέτα. Στην παρούσα φάση, η περίοδος της άνοιξης και η συγκυρία της παύσης της καραντίνας μας οδήγησε σε φωτεινό περιβάλλον, με έντονο φωτισμό και ανοιχτόχρωμη και ζωντανή χρωματική παλέτα.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση