covid
Search
top

Ioniki – Social Media Strategy

ΤΙ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ

Το brief ήταν ξεκάθαρο… χρειαζόμαστε ένα Social Media Strategy που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός brand- ναυαρχίδα στον τομέα των κατεψυγμένων προϊόντων τροφίμων. Η παρουσία στα social media υπήρχε ήδη, αλλά κληθήκαμε να ανανεώσουμε την ψηφιακή εικόνα, να ενισχύσουμε την απήχηση με πληρωμένες διαφημίσεις και να προσεγγίσουμε συγκεκριμένα κοινά, που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα του brand μέσω μιας συμπαγούς και καλά δομημένης social media στρατηγικής.

ΤO CONCEPT

Από το πρώτο κιόλας post ανανεώσαμε την γραφιστική προσέγγιση ακολουθώντας πιστά τα brand guidelines, αλλά και το tagline «Η παρέα των Φύλλων».  Δημιουργήσαμε νέο, ανανεωμένο περιεχόμενο που βασίζεται σε ένα monthly calendar με διαφορετικούς πυλώνες επικοινωνίας ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τις promo ενέργειες για τα νέα προϊόντα του roster τους. Εμπλουτίσαμε το περιεχόμενο με δημιουργικά γραφιστικά, 3D posts, motion posts και real time marketing content, ενισχύοντας το reach και το engagement και δημιουργώντας μια καθημερινή επικοινωνία με το χρήστη των SoMe. H καθημερινή διαχείριση συμπεριλαμβάνει και paid ads σε εξειδικευμένα κοινά, τόσο σε B2C, όσο και B2B πελάτες, μέρος του γενικότερου Social Media Strategy. Το brand απέκτησε πολύ γρήγορα τη δική του, ξεκάθαρη ταυτότητα στα social media, και κατάφερε να ξεχωρίσει αμέσως από τον ανταγωνισμό.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση