Τι ζήτησε ο συνεργάτης
Το brief ήρθε, και ήταν λιτό… Με αφορμή την νηστεία θέλουμε να λανσάρουμε μια νέα σειρά έτοιμων γευμάτων και να επικοινωνήσουμε δυνατά τους κλασσικούς μας κωδικούς λαχανικών, μέσω της τηλεόρασης. Και ξέρετε τι λένε: όσο πιο απλό είναι το brief, τόσο πιο μεγάλη πρόκληση είναι η υλοποίηση…
Tο concept
Αποφασίστηκε να κάνουμε 2 διαφορετικές παραγωγές τηλεοπτικών σποτ. Ένα για κάθε ζητούμενο του brief.
Σε αυτό με τα λαχανικά, χρησιμοποιήσαμε την φωνή της Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, ώστε ο τελικός καταναλωτής να νοιώσει οικεία με τα προϊόντα του πελάτη. Και πραγματοποιήσαμε τα γυρίσματα στο πιο πολυσύχναστο μέρος το διάστημα της πανδημίας, το super market!
Στο spot των έτοιμων γευμάτων, προσπαθήσαμε να κάνουμε τον τελικό καταναλωτή να ταυτιστεί με το σενάριο της παραγωγής… Νέοι άνθρωποι, που βρίσκονται σε τηλεργασία, και πρέπει να λύσουν το θέμα της διατροφής τους, εύκολα και υγιεινά.
Τα αποτελέσματα; Βρίσκονται ακριβώς από κάτω…