Τι ζήτησε ο συνεργάτης
Τα Seven Spots –με τα 70 φυσικά καταστήματα- θεωρείται η αλυσίδα της οικιακής και όχι μόνο ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Προσφέρει μία ευρεία γκάμα video-games για την αγορά, ενοικίαση ακόμα και την εντός των καταστημάτων απόλαυσή τους. Βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή για τις τελευταίες κυκλοφορίες των video games. Τον Απρίλιο του 2018, το God Of War της Sony, κυκλοφόρησε στην Ελλάδα. Ο πιο σημαντικός τίτλος της χρονιάς εκείνης για τους gamers. Ο στόχος των Seven Spots –εκτός της πώλησης όλου του διαθέσιμου stock- ήταν να κερδίσει ένα επιπλέον μερίδιο της αγοράς έναντι του ανταγωνισμού.
Το concept
Η κεντρική ιδέα ήταν να δοθεί από τα Seven Spots ένα κίνητρο στους gamers να αγοράσουν το παιχνίδι, επιλέγοντάς τους από τους ανταγωνιστές. Από τη στιγμή που η τιμή πώλησης για όλους τους επίσημους retailers ήταν η ίδια, δημιουργήσαμε ένα microsite επιβράβευσης για όλους τους gamers που αγόρασαν ή προπαρήγγειλαν το παιχνίδι από τα Seven Spots. Τα δώρα ήταν σπάνιες και συλλεκτικές εκδόσεις τόσο του παιχνιδιού όσο και της Playstation κονσόλας. Για να μπορέσουμε να προωθήσουμε την ενέργεια αυτή, αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με Influencers/Gamers από το Youtube, για να εκμεταλλευτούμε την απήχηση τους στην gaming κοινότητα.